Af TUBS - Eget arbejdeVektorgrafikken blev lavet med Adobe Illustrator..This file was uploaded with Commonist.• based on File:Denmark location map.svg by NordNordWest, CC BY-SA 3.0, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=14339170

Region Midtjylland – vi fortsætter arbejdet!

På Repræsentantskabsmødet i Region Midtjylland den 22 juni glædede vi os over, at regionerne ikke bliver nedlagt og erstattet af centrale styrelser. “Vi fastholder et regionalt, demokratisk organ, som har ansvaret for en vigtig del af vores sundhedsvæsen med regionalt valgte, som vi kan komme i kontakt med og stille til ansvar for deres handlinger”, hed det i en udtalelse fra mødet.

Enhedslisten har også en vision om at styrke regionerne ved at give dem ret til at opkræve skat og udbygge arbejdet med trafikpolitik og forureningsbekæmpelse.

Du finder alle papirerne (referat, bestyrelsens beretning, politisk udtalelse, arbejdsplan 19/20, vedtægter) fra Repræsentantskabsmødet på Region Midtjyllands hjemmeside.