Medlemsmøde – hygge og brunch

Bjedstrupvej, Skanderborg

Kategori Ingen Kategori

Medlemsmøde – Introduktion for nye medlemmer

Alle medlemmer inviteres til hygge og brunch og medlemsmøde d. 4. november.

Ny medlemmer af Enhedslisten, eller medlemmer der føler sig nye, er velkomne fra kl 11-12, hvor bestyrelsen over en kop kaffe eller the vil fortælle lidt om hvordan afdelingen og partiet fungerer, og i kan fortælle hvad I interesserer jer for, og hvordan og hvor ofte I har lyst og mulighed for at være aktive i partiet.

Kl. 12 åbner vi for alle medlemmer af Enhedslisten og SUF, og disker op med boller og vafler. Vi skal snakke om valgkamp og om det I har lyst til at snakke om. Vi skal kigge på de materialer vi har, og på hvad vi har brug for at bestille hjem til valgkampen af t-shits, flyers, balloner og vindmøller.

kl. 14 kan man tage hjem eller videre, eller man kan blive og hjælpe med at rydde op, eller gå med en tur ud i bakkerne på Kirstinelund og hilse på får og heste.

Stedet er i fællesrummet i økofællesskabet Kirstinelund, Bjedstrupvej 21.

Vi arrangerer børnepasning ved behov, børn er meget velkomne.

Vi arrangerer også fælleskørsel fra hele kommunen, bare skriv, så finder vi ud af at hente og bringe.

Meld tilbage om I kommer senest d. 2. november på sms til Maria på 28254717 eller på mail til [email protected] , især vigtigt hvis I har brug for børnepasning og/eller hentning.

mvh og rød front

Maria og resten af bestyrelsen