Introduktionskursus for nye medlemmer

Dette introduktion blev afholdt for nye medlemmer i september 2019. Hvis du er ny medlemmer og gerne vil deltage i noget lignende skrive til Inger Moos så bestyrelsen kan drøfte det

Enhedslisten har fået mange nye medlemmer i regionen, og regionsbestyrelsen har derfor arrangeret et spændende introkursus for nye medlemmer fra de forskellige afdelinger i regionen (og medlemmer, der har lyst til at være med, selvom de ikke er helt nye). Introkurset finder sted lørdag den 7 september fra 10.30 til 15.30 hos 3F, Granhøjvej 16 i Silkeborg

Kom med og hør om Enhedslistens politiske historie og grundlag og fortæl, hvad du som nyt medlem forventer af fællesskabet i Enhedslisten, og hvad du kan tænke dig at bidrage med.

Et eller flere bestyrelsesmedlemmer deltager i et parallelt forløb om politiske temaer, og om eftermiddagen samles alle i et fælles forum. Se mere i programmet herunder, senere kommer der et endeligt program.

Tilmelding ved at skrive en email til Inger Moos ([email protected]) senest den 29. august

Den fulde tekst af invitation kan læses i Invitations til introkursus i Silkeborg.